Tavian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld vol mysterieuze wezens
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alweer een domme actie.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tyurru

Tyurru


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 19-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Brasschaat.

Character sheet
Leeftijd: 12
Groep: Divine City Academy of Wizardy/The Hidtzu Clan
Partner: In love

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimeza maa 20, 2010 12:28 am

Tyurru had al veel gezien van Tavian.
En nu had ze er even genoeg van.
Ze wou een korte pauze.
Tyurru zat rustig op een bankje.
En was eerst van plan een boterhammetje te stelen van een oud vrouwtje voor de gansjes te voeren.
Maar aangezien ze alleen een klap in haar gezicht kreeg ging dat niet door.
Dat was haar probleem, ze wou altijd goed doen, Maar had niets.
Dus , het klinkt raar , Moest ze slechte dingen doen om goede dingen te kunnen doen.
Tyurru Zuchtte eens goed.
Toen ze zag dat de gans , aan wie ze een steentje had gevoerd dood aan de kant van het vijvertje lag.
Alweer een typische Tyurru actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimeza maa 27, 2010 1:32 pm

Met rustige vleugelslagen vloog Riddel over het engelenpark. Hij was nieuw hier en wilde graar even rusten, want zijn reis was lang geweest. Met een sierlijke landing kwam Riddel soepel op het pad terecht. Daar zag hij een meisje treurig voor zich uit zitten staren. Riddel kende haar niet, maar liep toch naar haar toe. 'Hallo, weet je toevallig hier ergens een profiantwinkel in de buurt te zitten?' Vroeg Riddel terwijl hij voor haar ging staan. Riddel vouwde zijn vleugels op zijn rug en bleef het meisje aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimezo maa 28, 2010 3:39 pm

Eyllis keek in de richting van Tyurru en in de richting van Riddel. Ze was ook maar een nieuweling hier op Tavian, net zoals Riddel. "Bent u trouwens Tyurru de groep leider van The Hidtzu Clan?" vroeg ze in de richting van Tyurru, en wachtte haar antwoord af. "Sorry stoor ik? " vroeg ze in de richting van Tyurru,en in de richting van Riddel, en ze wachtte een antwoord af van Tyurru en/of van Riddel. "Een profiantwinkel?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Mijn naam is Eyllis. Gewoon maar... Eyllis" zei ze in de richting van Tyurru en in de richting van Riddel.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimema maa 29, 2010 12:08 am

Totaal niet verwacht dat iemand anders een gesprek zou komen verstoren draaide Riddel zich om naar Eyllis die zowel hem als Tyurru had gesproken. '' Aangenaam Eyllis, mijn naam is Riddel en ja ik ben op zoek naar een profiantwinkel. zodat ik door kan reizen.' zei Riddel en glimlachte vriendelijk naar Eyllis. Tyurru had nog niets tegen hem gezegd en hij wist niet of ze wel op Eyllis zou reageren? ' Nee je stoort niet echt, niet als je mij helpen kan?' vroeg Riddel daarna en keek Eyllis wachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimema maa 29, 2010 11:33 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "Aangenaam Riddel. Sorry maar, ben trouwens een nieuweling op Tavian. Jij ook, een nieuweling op Tavian?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze keek eventjes maar in de richting van Tyurru, en terug in de richting van Riddel. "Het spijt mij" beantwoordde ze. "Mag ik misschien ook mee door reizen? Op zoek naar een profiantwinkel?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedi maa 30, 2010 12:46 am

Eyllis had een vriendelijk gezicht en ze keek Riddel vragend aan en hij had naar haar woorden geluisterd. 'ik reis eigenlijk alleen, maar samen zoeken naar een profiantwinkel zoeken gaan misschien sneller.' Zei Riddel en hij draaide zich naar Tyurru die nog steeds niks gezegd had. 'Kom laten we gaan ik denk niet dat ze iemand nog iets te vertellen heeft?' Zei Riddel en liep weg bij het meisje dat voor zich uit zat te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedi maa 30, 2010 7:09 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "Alleen reizen? Jij hebt gelijk, maar als jij eigenlijk het liefst alleen reist?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Net zoals Riddel, keek ze ook maar eventjes in de richting van Tyurru. "Ze is stilletjes, zo stilletjes" mompelde ze, en ze keek in de richting van Riddel. "Oké maar, naar waar ergens? Op zoek naar een profiantwinkel" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedi maa 30, 2010 10:22 pm

' Ja dat bedoel ik.' zei Riddel en draaide zich om en liep richting de uit gang van het engelenpark. Of Eyllis hem volgde wist Riddel niet, maar hij liep door en zag iemand verderop lopen. 'Goedendag kan u me helpen de weg te wijzen naar een profiandwinkel?' vroeg Riddel aan de man die was komen aan lopen en wachten het antwoord van de man af.

( sorry inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedi maa 30, 2010 11:54 pm

Eyllis liep ook maar in de richting van de uitgang van het engelenpark, net zoals Riddel. Ze keek in de richting van Riddel, en in de richting van de andere man. "Hij is onbetrouwbaar. Vertrouw jij de andere man trouwens wel?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze keek in de richting van de andere man, en de andere man keek in haar richting. "Antwoord maar op de vraag van Riddel" zei ze, en de andere man keek in de richting van Riddel.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimewo maa 31, 2010 7:26 pm

'Het gaat niet altijd on vertrouwen Eyllis, deze man woont hier waarschijnlijk en dat is de reden dat ik hem de weg vraag. en als het een ruziezoeker is dan ben ik nog niet klaar met hem al denken de meeste dat ze me aan kunnen vanwegen mijn lichaamsbouw.' Zei Riddel en keek even snel van Eyllis en de man die hij wat gevraagd had. de vreemde wist het niet meer en liep weg zonder ook maar iets te zeggen. 'Riddel keek de man even na en draaide zich toen weer naar Eyllis met een duidelijke vrons op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimewo maa 31, 2010 7:43 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel, en in de richting van de andere man. Maar... de andere man liep weg zonder ook maar iets te zeggen. "Wat... Wat is er?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Het spijt mij. Het is mijn schuld" zei ze, en kreeg een paar traantjes in haar oogjes.

Ze keek in de andere richting van Riddel.
De andere man kwam terug in de richting van Eyllis en Riddel.
Ze keek in de richting van Riddel en in de richting van de andere man.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimewo maa 31, 2010 11:22 pm

Riddel was eigenlijk boos op Eyllis, maar voor hij een weerwoord kon zeggen tegen haar merkte Riddel op dat ze niks meer zei en alleen maar van hem naar iemand anders keek die blijkbaar achter hem stond. daarom draaide hij zich om en keek de man aan die eerst was weggelopen. 'als jullie de straat uit lopen dan zie je een profiantwinkel aan de rechterkant.' zei de man snel en liep weer weg. 'bedankt!' riep Riddel hem na en hij keek weer naar Eyllis. 'ga je mee?' vroeg Riddel milder en hij liep de weg die de man aangewezen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimewo maa 31, 2010 11:42 pm

Eyllis keek de andere man ook nog maar eventjes na, net zoals Riddel. "Bedankt" mompelde ze, en ze keek in de richting van Riddel. 'Ga je mee?' vroeg Riddel. "Ik wil wel. Maar... je bent boos op me" zei ze. "Denk ik" vervolgde ze. Ze liep voorlopig toch maar eventjes mee. 'Als jullie de straat uit lopen dan zie je een profiantwinkel aan de rechterkant" zei de andere man. "Vergeef jij mij?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimewo maa 31, 2010 11:57 pm

'wat je zei was niet met opzet gezegd.' zei Riddel zonder haar aan te kijken en liep de winkel binnen. het was maar een klein gebouw en vol gepropt met etens en drinkens waren. 'ik vergeef je het was niet de bedoeling dat ik kwaad op je werdt, maar in het vervolg kun je beter sommige dingen denken dat uitspreken.' voegde Riddel eraan toe en liep naar de spullen die hij nodig had. een waterzak, brood, een 500 gram stuk vlees en wat lekkers. het was dan wel een korte lijst, maar Riddel was zijn waterzak kwijt geraakt tijdens zijn reis hier heen. met de spullen in zijn handen liep Riddel naar de eigenaar. 'hm...hm... dat is dan euh... 30 goud stukken. "die vent is duur?" dacht Riddel, maar hij had het hard nodig en betaalde dus maar om geen ruzie te krijgen met de winkeleigenaar. ' ik zal je vast nog eens zien.' zei Riddel tegen Eyllis en pakte zijn spullen in de rugzak die hij bij zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:36 am

Net zoals Riddel, liep ze de profiantwinkel binnen. Hij kocht een waterzak, brood, een 500gr stuk vlees en wat lekkers. Alles te samen kostte 30 goudstukken. "Waarom kocht je een waterzak, brood, een 500gr stuk vlees en wat lekkers? Hoeveel kostte het?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Ik wil mee doorreizen. Mag ik? Mag ik?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Alsjeblieft? Ik betaal je, de helft" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedo apr 01, 2010 3:38 pm

Riddel had zich al omgedraait voor Eyllis hem vroeg of ze verder met hem mee mocht reizen. een onhoorbare zucht kwam over zijn lippen, maar het idee dat hij niet alles zelf hoefde te betalen was aanlokkend. '30 goud stukken koste het, en als je mee wilt is dat goed.' zei riddel en draaide zich intussen naar Eyllis toe. 'maar ik moet je waarschuwen dit is niet mijn ware vorm. als we buiten zijn laat ik je zien hoe ik er in het echt uit zie.' voegde Riddel er aan toe. en wachte hoe ze zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedo apr 01, 2010 6:41 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "30 goud stukken? Ik betaal je 15 goud stukken en 5 goud stukken extra" zei ze, en gaf intussen ook maar 15 goud stukken en 5 goud stukken extra, aan Riddel. "Dank je wel, dank je wel" zei ze. "Ware vorm? Wat is je ware vorm?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.

(Inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedo apr 01, 2010 10:52 pm

intussen was Riddel naar buiten gelopen en keek of hij ruimte genoeg had voor zijn ware vorm. die had hij. 'let goed op Eyllis!' zei Riddel zacht en veranderde van vorm. zijn hele lichaam begon te vervormen en Riddel werdt groter en groter totdat hij de juiste vorm had aan genomen. waar Riddel als menselijktype nog gestaan had stond nu een draak. Rustig stond Riddel naar Eyllis te kijken die naar buiten was gelopen. hij was niet hoger dan 2 meter, maar erg indrukwekkend waren zijn kleur en schubben. Riddel kleur was roest-rood en zijn schubben zagen er scherp uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimedo apr 01, 2010 11:12 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. 'Let goed op Eyllis' zei Riddel. "Riddel? Een draak?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Roest-rood" mompelde ze. "Weet je? Je bent een lekkerding, als menselijke type. Trouwens ook als draak" zei ze. Ze betastte zijn scherpe schubben. "Auw!" riep ze, ze had zich zelf gesneden aan zijn scherpe schubben. "Waarom, een draak?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimevr apr 02, 2010 12:04 am

'zo ben ik geboren.' zei Riddel en hij bukte zich zodat Eyllis op zijn rug kon klimmen. 'bedankt, als je een doek over mijn schubben legt dan kun je er op klimmen en zitten, later kun jij je aan een van mijn stekels vast houden.' legde Riddel uit terwijl hij wachten tot Eyllis op zijn rug zou klimmen. zijn blik gleed over de straat en diegene die in de buurt waren keken met grote angstige ogen naar Riddel die bleef liggen tot Eyllis op zijn rug zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimevr apr 02, 2010 8:23 am

Eyllis keek in de richting van Riddel. "Zo geboren?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze legde een doek over de scherpe schubben, en klom op Riddel's rug. "Je ouders... waren ze ook draken?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Later?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze had zich zelf al pijngedaan bij het betasten van zijn scherpe schubben, en ze bloedde.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimevr apr 02, 2010 1:34 pm

'ja en mijn ouders waren ook draken. maar je bloed steek je vinger in de mond zodat het bloeden stopt.' zei Riddel en hij stond op zetten zich af en steeg hoger en hoger de lucht in. als snel hadden ze de stad verlaten en vlogen Riddel en Eyllis over ruig terein. met rustige vleugelslagen vloog Riddel zonder enige moeite met Eyllis door de lucht. het doek waar Eyllis op zat wapperde in de wind die langs hun heen waaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimevr apr 02, 2010 5:56 pm

Eyllis stak haar vinger in haar mond zodat het bloeden stopte. Samen met Riddel (en Eyllis) hadden ze de stad verlaten, en ze vlogen over ruig terrein. "Naar waar vliegen we?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze keek eventjes maar over ruig terrein. "Wat gebeurt er, als ik val, naar beneden?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Hoogtevrees? Nee! Alleen maar schrik om van Riddel's zijn rug af te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimevr apr 02, 2010 6:24 pm

'we gaan heen waar de wind ons heen brengen zal. en wat betreft als je zou vallen dan vang in je gewoon op.' zei Riddel en sloeg een keer met zijn vleugels. 'je kunt je vast houden aan mijn rug stekels om je op mijn rug te houden.' glimlachte Riddel en hij keek even naar Eyllis en draaide zijn kop weer naar voren.

[ inspiratie loos ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitimevr apr 02, 2010 7:25 pm

"En, naar waar brengt de wind ons?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Riddel sloeg een keer met zijn vleugels. Ze hield zich zelf vast aan zijn rug, aan één van zijn stekels op zijn rug. Perongeluk liet ze los aan zijn rug, aan één van zijn stekels. Ze vloog, maar ze hield zich zelf vast aan zijn staart. "Help!

Eén van hand schoof weg van zijn staart, en ook haar andere hand schoof weg van zijn staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alweer een domme actie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een domme actie.   Alweer een domme actie. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alweer een domme actie.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tavian :: Zonnegebied :: Engelen park-
Ga naar: