Tavian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld vol mysterieuze wezens
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Am I the bad guy?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 8:46 pm

Jessica keek kwaad naar de man en hoordde wat hij zei en ze gromdde half en opeens kreeg ze een klap in haar gezicht. Ze hield een hand op haar wang en deinsde naar achter en je kon de woede in haar ogen zien. Opeens veranderdde ze naar haar demonenvorm en keek ze de man kwaad aan en lette ze even niet op Ikuto en met een harde slag sloeg ze de man zijn maag en traptte ze hem keihard in zijn kruis. "blijf van me af viezerik..." siste en snauwde ze en ze werd haar neutrale vorm weer en zuchtte en schudde even haar hoofd. Haar blik ging even naar Ikuto en ze glimlachtte flauw "sorry... ik liet me weer gaan..." zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 2:06 pm

Ikuto moest lachen. Het was inderdaad een grappig zicht. Een meisje die een vent van 100 kg in elkaar mept. De man rolde over de grond "Vuile teef!" Riep hij luid en hij greep naar zijn kruis. De tranen spoten uit zijn ogen , het was een stamp uit volle kracht. Ikuto gooide een wapperend briefje van vijf naar de barman en stapte weer op. Hij liep expres over de man zijn hand. En je kon nog een gilletje horen van de bijna inslaap gedronken man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 2:23 pm

Jessica keek met een achterbakse en arrogante blik naar de man en hoordde wat hij zei en ze traptte hem nog een keer in zijn zij. "woef" zei ze droog omdat hij teef zei en zij zelf liep over de man heen en ze liep rustig achter Ikuto aan en ze sloeg haar armen over elkaar en ze bleef gewoon in haar demonenvorm. Ze zuchtte even "er valt niet met mij te spotten" snauwde ze nog terwijl ze nog even naar de man keek en ze keek weer gewoon voor haar uit. Haar blik ging weer naar Ikuto maar ze keek dan maar weer gewoon voor haar terwijl ze rustig verder liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 4:45 pm

Ikuto stopte met lopen. "Jessica? Hoe had je gereageerd is je engelenvorm?" Vroeg Ikuto nieuwsgierig. Hij wou echt 'alles' weten. Yoru zat nog op het tafeltje. Dus oftewel was hij weer in slaap gevallen, oftewel lag hij de man nog uit te lachen. Alle mensen die hadden gezien wat er gebeurt was. Keken de tieners vreemd aan. "Tieners?" dacht Ikuto vlug. "Jessica aangezien jij 3 levens hebt... Hoe oud ben jij dan wel niet?" vroeg ikuto en veranderde weer in zijn katten vorm. Hij keek naar Jessica en trok een poezen mondje ':3'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 5:34 pm

Jessica keek naar Ikuto maar keek gewoon weer naar voren en toen hoordde ze opeens zijn vraag en ze keek hem even aan. "eum... eu.... ik denk dan rood was geworden en niks durfdde te doen of te zeggen" en ze glimlachtte even flauw. Ze keek even om haar heen en liep dan gewoon rustig weer verder. Al snel keek ze weer naar Ikuto en hoordde ze zijn woorden en ze moest even grinniken. Daarna hoordde ze zijn vraag over hoe oud ze was en begon na te denken "ik zou het.... niet weten... 1000 jaar ofzo..." en ze glimlachtte flauw "ja ik weet het ik ben een oude oma...." en ze roldde even met haar ogen en veranderdde weer terug naar haar neutrale vorm en ze keek even naar Ikuto die veranderde in zijn katten vorm "en hoe oud... ben jij dan???" vroeg ze met een licht glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 11, 2010 7:30 pm

"Ik ben 18 een kleutertje vergeleken jou." zei hij en moest grinniken.
"Twas fijn je te zien en ik hoop dat we elkaar snel weer zien..." Zei hij en sprong op het dak.
Hij stond helemaal op het punt van het dak "...Maar helaas moet ik nu dingen doen die jij beter niet zou zien." Zei hij en verborg zijn ogen onder zijn haar." De kat sprong in de lucht en Yoru riep nog iets in de 'richting' van Jessica (you know ^^)
"Joigin" Dat was chinees voor vaarwel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 11, 2010 7:55 pm

Jessica keek naar Ikuto "een kleuter... je ziet er ouder uit dan mij" zei ze grinnikend en ze stoptte toen ze zijn woorden hoordde en ze keek hem aan "eum... oke" en ze zag dat ie op de punt van een dak sprong en ze hoordde zijn woorden en haar ogen werden even groot "welke dingen...???" mompelde ze tegen zichzelf en ze keek naar Ikuto die verdween en hoordde Yuro nog wat zeggen "eu... vaarwel" zei ze rustig en ze sprong op een van de daken en ze veranderde in haar demonenvorm en sprong van het huis af en vloog omhoog door de lucht op weg naar haar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Am I the bad guy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Am I the bad guy?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tavian :: Maangebied :: Verlaten Kerkhof-
Ga naar: