Tavian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld vol mysterieuze wezens
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Am I the bad guy?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 2:52 pm

Ikuto zat op een van de grafstenen , Het was versleten en het zou hem niet verbasen als het binnen een paar seconden in brokken zou vallen.Uit zijn ooghoek keek hij naar yoru (Zijn klein fatasie vriendje :
Am I the bad guy? Yoruchanbyshonengirl199 )
Die er ook niet al te vrolijk uitzag.Ikuto keek nog even om zich heen om er zeker van te zijn dat niemand hem hoorde. Toen dat gechekt was deed hij zijn violen doos open, en haalde hij zijn zwart met wit gerande viool eruit.Hij speelde droevige noten , Yoru viel er zelf door inslaap. En ikuto zijn oren veranderde langzaam in katte oortjes en onder zijn zwart hemdje verscheen een kattenstaart.De noten gingen van droevig naar kwaad, en je kon een traan over zijn lijk bleek gezicht zien rollen.Hij stopte met spelen. En ging weer zitten."Ben ik de vijand?"Ben ik de gene die slechte dingen doet naar mensen om het mezelf makkelijk te maken? Misschien wel... Maar dat hoeft niet...Toch?"
Ikuto zat met een grote knoop in zijn maag.Hij stopte zijn viool weer weg , hing de koffer weer om zijn schouder en liep verder. Yoru sliep nog , Maar die werd ooit wel eens weer wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 3:32 pm

Jessica liep in haar demonen gedaante met haar pikzwarte vleugels uit geklapt over het kerkhof. Haar donkerpaarse ogen stonden emotieloos en met grote passen liep ze verder. Ze vond het hier in haar demonen gedaante altijd al een fijne plek, omdat het meestal zo rustig was. Ze snoof een keer en hoordde in de verte een viool geluid en ze keek die richting op. Ze zag het en klaptte een keer met haar vleugels en ze vloog nu hoog boven het kerkhof en ze was na een tijdje in de buurt van de gene die blijkbaar viool speelde. Ze zag dat het een jongen was en ze landde geluidloos in de boom en ging op een tak zitten van de verrotte boom. Ze trok een been op en legdde haar hoofd op haar knie en ze keek even naar de jongen en ze zag ook een diertje op zijn schouder en ze trok haar wenkbrauw op en vroeg zich dus af wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 4:08 pm

Toen hij vertrok terwijl yoru nog op de grafsteen lag, stopte hij zijn pas en draaide hij zijn hoofd schuin zodat hij uit zijn ooghoek de gedaante kon zien zitten."Ik vrees ervoor dame , maar ik denk niet dat ik iets van je aan heb, Of is het iets anders"Zei hij met een scherpe stem.Uit zijn jas zak haalde hij een blikje vis en stak een stukje zalm in zijn mond.Hij zabberde erop en porde lichtjes met zijn kat achtige hoektand in het stukje roze vis."Nou? Blijf je daar zitten of kom je nog beleeft gedag zeggen?"Zei hij kortaf. Hij draaide zijn hoofd weer waardoor zijn haar een zwiep maakte en liep verder, niet té snel , voor als de dame nog naar beneden zou springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:07 pm

Jessica keek naar de jongen en nog steeds naar het andere diertje en ze hoordde opeens zijn woorden en ze roldde even met haar ogen. Een pluk haar viel voor een van haar ogen en die streek ze met een hand achter haar oor. Ze stond op en stond nu op de tak en ze keek even op zij en ze klaptte haar zwarte vleugels weer uit. Ze hoordde daarna de vraag van de jongen en zag dat hij weg liep. Ze vloog hoog op en landde gewoon rustig op haar voeten op de grond en ze keek naar de jongen "hay...." zei ze op emotieloze toon. "zo beter" zei ze terwijl ze haar armen over elkaar sloeg en op een van de grafstenen ging zitten. Ze keek weer naar het diertje "wat is dat ding...???" vroeg ze toen droog terwijl ze hem even aan keek maar daarna naar haar nagels keek. Als hij verder zou lopen zou het haar niet schelen ze bleef toch wel hier zitten, omdat het hier rustig is meestal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:35 pm

Zoals als verwacht kwam de dame dichter bij , en Ikuto stopte."Wat bedoel je met 'dat ding'? Dat is mijn character guardian , Normaal gezien zou je hem niet kunnen zien tenzij jij er ook een hebt. Het zijn kleine beestjes die enorm hard op jezelf lijken , als je mensen tegen komt die een chara. hebben die niet op zich zelf lijken zijn die mensen hun zelf niet" Zei hij met een grote zucht na zijn uitspraak."En dame, Ik zou daar niet gaan zitten als ik jou was . Tenzij je wilt dat het ding kapot gaat...Niet als een beledeging bedoeld" Zei hij op een iet wat beleefde en lieve manier. "Yoru! Word wakker slaap kop , het doosje vis is open!"Yoru schoot wakker en kroop in Ikuto's jas zak en kwam er weer met blozende kaakjes en een mond vol vis uit. Het beestje vloog voor het gezicht van de dame. En staarde haar met zijn grote gele ogen aan. "Ikuto , weer op zoek naar meisjes? Deze is een mooie hoor!" "Yoru , doe niet belachelijk , ik heb d'er net ontmoet. Laat haar met rust en hou je bezig met een bolletje wol of zo" Zei hij lichtelijk kwaad.Yoru kroop de violen kist in en hield zijn mond, want hij wist dat zijn meester snel kwaad kon worden. "Dame , is het onbeleefd als ik naar u naam vraag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:58 pm

Jessica keek naar de jongen en gaapte een keer terwijl ze haar hand voor haar mond hield. Ze keek hem met haar donkerpaarse ogen aan en hoordde wat hij zei over het diertje wat zijzelf een ding noemde. Toen ze hem wat hoordde zeggen over chara's trok ze een wenkbrauw op en dacht ze na. Ze wist niet of zij er zelf een had maar het kon haar niks schelen eigenlijk niet in haar demonenvorm tenminste. Ze hoordde daarna zijn andere woorden en haar blik ging naar de grafsteen en ze stond maar op terwijl ze wat zand van haar rok af veegde. Haar blik ging weer naar de jongen toen hij wat zei en ze keek naar het diertje wat blijkbaar Yoru heette. Ze keek hoe Yoru weer uit de jongens zijn jaszak kwam met een mondvol vis. Ze trok een wenkbrauw op en ze keek naar Yoru die nu voor haar neus "zweefde" en ze hoordde de woorden van Yoru. Haar ogen werden even groot en ze glimlachtte flauwtjes. Haar blik ging naar de jongen die een beetje kwaad reageerde en ze keek daarna naar Yoru. Ze keek even de andere kant op en hoordde toen de vraag van de jongen en ze keek hem weer aan met haar donkerpaarse ogen. Ze schoof het ooglapje wat aan de zijkant van haar oog zat voor haar ene oog en sloot haar andere oog. Toen ze haar ene oog weer open deed was deze zeeblauw geworden en was haar haar paarsachtig geworden en was haar kleding ook van kleur veranderd en waren haar pikzwarte vleugels verdwenen. "mijn naam is Jessica" zei ze met een lichtte glimlach "en wat is jou naam???" vroeg ze rustig. Ze was in haar neutrale vorm altijd een stuk aardiger dan die in haar demonenvorm en ze was nog aardiger in haar engelvorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 10:35 pm

"Ikuto, Altans zo denk ik dat ik heet." Ikuto dacht na en hechtte zijn blik aan het oog dat van kleur was veranderd."Je oog...nee...laat maar." Ikuto wou vragen wat er scheelde maar besefte dat hij dat beter niet kon doen dus zweeg hij. Vanuit een totaal andere hoek uit het kerkhof trok yoru zijn mond open. " En jessica , kom jij hier vaak? dit is niet echt een plek voor een zo'n mooie dame als jij." Hij rekte zich uit en lag ronkend op een tak van een boom."Tzu Yoru is een beetje arrogant, Ken jij een fatsoenlijke plek voor eten? Hier vind je alleen half weggerotte mensen en wat zand"Zei hij op een droge toon. Zo was hij lang de buiten kant , maar eigenlijk wou hij uitroepen:" Mijn maag! ik wil melk en vis en een lekker haard vuurtje en dat mijn baasje over mijn kopje streelt.Maar zo was hij niet."Ikuto , probeer niet stoer over te komen , jij en ik weten allebij dat je niet zo bent" Zei yoru spottend uit de verte.
"Ik ben geen vlees eter , maar nog een woord en ik ruk je kop eraf , Yoru!" Zei hij gefrustreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 10:46 pm

Jessica zette een hand in haar zij en keek Ikuto aan "waarom denk je dat je zo heet... en weet je niet zeker dat je zo heet" vroeg ze vragend en ze keek hem dan ook vragend aan. Ze hoordde dan Ikuto's woorden over haar oog en ze keek hem rustig aan "wat is er met m'n oog...???... oo ja het is van kleur veranderd" zei ze droog en ze keek naar Yoru die opeens begon te praten. Ze hoordde zijn woorden en roldde met haar ogen "ik kom hier vaak ja... in mijn demonenvorm... omdat het rustig is" zei ze rustig en ze keek weer naar Ikuto en moest even grinniken om zijn woorden. "ik dacht dat je weggerotte mensen wel lekker vond" zei ze grinnikend en ze ging tegen een wat stevigere uitziende grafsteen aan staan. Ze deed een pluk haar achter haar oor en keek weer naar Ikuto "nou in de supermarkt is genoeg eten te vinden" zei ze rustig en ze keek naar Yoru en Ikuto's kibbel gesprek en grinnikte weer even "wat zijn jullie toch lief voor elkaar..." en ze dacht na hoe haar chara eruit zou zien als ze er een zou hebben en ze schudde de gedachte weg want dan zou ze er 2 moeten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 11:20 pm

Ikuto schok even op bij de woorden "in m'n demonen versie" "Jij hebt dus .. en jij.. ik..." Ikuto keek even verbaasd , Ze had twee chara's anders zou ze yoru niet kunne zien."Jij wilt dus zeggen dat je meerdere versie's van jezelf heb? kun je me er meer over vertellen? Ik kan namelijk niet volgen.En jammer genoeg heb ik nog nooit een job gehad en nooit geld, aangezien ik dat niet nodig hebt .Dus supermarkt? nah" Ikuto lande zijn blik nog even op het oog dat blauw zag als een postbodehoedje.Hij geeuwde even en maakte een ronkend geluid.'Miauwrrrrr rrrrrr rrrrr rrrrr rrrrr rrrr rrrr ' Dat betekende dat hij zin had om te gaan slapen.Hij zette zich op de grond en zwiepte met zijn staart. Keek toen naar boven, naar jessica.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 11:27 pm

Jessica keek naar Ikuto en hoordde zijn stotterende woorden en moest even grinniken en keek even naar de verrotte boom maar haar blik ging al snel weer terug naar Ikuto. Ze hoordde zijn woorden en dacht even na "nou toenet was ik in mijn demonenvorm... nu ben ik in mijn neutrale vorm" zei ze met een licht glimlachje. Ze sloot haar oog dat niet achter het ooglapje was verstopt en haar haar werd nog lichter en werd opeens blond en uit haar rug kwamen twee grote spierwitte vleugels en ze haaldde het ooglapje weg voor haar ene oog en opende deze ook. Haar ogen waren nu nog lichtblauwer en ze keek naar Ikuto "en dit is mijn engelvorm" zei ze op een nog vriendelijkere toon. "en ik heb geld.... waar vandaan weet ik niet... ik denk dat mijn demonenvorm ervoor zorgt" zei ze met een flauwe glimlach en ze keek naar Ikuto die op de grond ging zitten en soort van miauwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 11:43 pm

Ikuto keek voor zich en kneep zijn ogen tot spleetjes.Hij moest even aan het licht van de vleugels wennen.Ikuto stond gelijk weer op en zei : " Ik denk dat ik jou wel mag in de engelen vorm"Nadat hij dat had gezegd hoorde hij een luidde lag in de verte. Ikuto negeerde Yoru even en keek weer naar haar ogen. "Ik snap hoe je aan geld komt , alleen wil ik dat niet doen. Zo enorm slecht ben ik niet hoor. Soms help ik de tegenpartij. Ik heb geen zin om hier te blijven ik trek de stad in , kom je mee of blijf nog even naar de dooie lijken kijken" zei hij sarcastisch en Ikuto moest lachen. Hij pakte zijn koffer en Riep Yoru , "Ik vertrek nu Yoru blijf je daar lekker zitten arrogant doen of kom je?" Riep hij. "Jij ook Jessica , kom ik weet een binnenweg"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 1:15 am

Jessica keek naar Ikuto en hoordde zijn woorden en glimlachtte en keek toen naar Yoru die aan het lachen was. "je moet niet zo gemeen doen joh" zei ze rustig en ze veranderdde rustig terug naar haar neutrale vorm. Ze hoordde daarna zijn andere woorden over het geld "ik kan er niks aan doen... het is mijn demoonvorm haar schuld" zei ze droog alsof ze het meende. Ze keek naar Ikuto en hoordde zijn andere woorden en ze glimlachtte "oke is goed... ik heb toch niks te doen" zei ze met een glimlach. Ze keek even naar Yoru en liep daarna naast Ikuto mee en ze keek naar zijn koffer "zit daar je viool in???" vroeg ze toen rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 3:34 pm

Ikuto schrok even. Had ze hem horen viool spelen? Dat vond hij niet leuk , dan kwam hij heel 'on cool" over.Ikuto nam een vreemde weg over heggen van tuinen over daken en de smalste weggetjes.Heel de weg lang waren Ikuto's oren en staart er , Zijn 'Alley cat' vorm kwam boven.En dit was dus ook de Alley Cat weg.Af en toe vroeg hij aan jessica of het wel ging en of hij een andere weg moest nemen.Terwijl Yoru lekker relax'd boven haar hoofd zweefde.
Hij sprong af een dak en kwam op een plein terrecht.In het midden stond een boom met bankjes errond en in alle planten op het plein hingen kleurrijke lampjes."De vrijdags markt" Zij hij droog."Je gaat toch niet weer stelen hé Iku? Je weet dat dat niet de bedoeling is, je hebt nog een vol blik vis." Spelde yoru ikuto de les."We stoppen alleen héél even bij de melkboer , dat is alles." Hij draaide zijn hoofd weer zo dat hij net vanuit zijn oog hoek naar de dame keek. "Iets bijzonder nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 9:17 pm

Jessica volgedde Ikuto gewoon op de voet maar moest soms wel even moeilijk doen aangezien zij niet echt de gene van een kat had. Ze volgdde maar gewoon en als Ikuto vroeg of het goed ging zei ze gewoon ja. Uiteindelijk kwamen ze bij een plein uit en zag ze dat het de vrijdag markt was en ze keek even rond. Ze keek naar Ikuto en Yoru en hoordde wat ze allemaal zeiden tegen elkaar en ze keek maar gewoon weer even voor haar. Ze keek weer naar Ikuto toen hij haar iets vroeg en ze glimlachtte "nou ik heb wel dorst...." zei ze rustig en ze keek naar Ikuto "en je zei tegen mij dat je niet zulke dingen doet" zei ze grinnikend en ze keek even om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 9:40 pm

"Nou , mensen vermoorden voor geld? neih, Maar een busje melk of een blikje vis? da mag wel :3" Zei hij een beetje verlegen.Ze stapte een zuivelwinkel binnen en Yoru veranderde in een zwarte kat. Yoru liep de toiletten in."Meneer! er loopt een kat u zaak binnen!" Riep Ikuto droog.
De man liep kwaad achter de zwarte kat aan en Ikuto dook achter de kassa. "Heu , Jessica hoe werkt dit ding?" Ondertussen was Yoru al lang weer in de zaak en nam 3 flessen melk.Ikuto kreeg zweet druppels op zijn voorhoofd. 'Shit , hoe werkt dit ding' dacht hij in zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 10:05 pm

Jessica liep rustig achter hun aan en ze keek naar Yoru die in een zwarte kat was veranderd en ze hoordde zijn woorden. "wie heeft ooit iets... gezegt over vermoorden" zei ze droog en ze keek even een andere kant op. Ze volgdde Ikuto naar binnen en hoordde wat ie zei over de kat en keek toen naar de meneer die er achteraan ging. Ze keek toen naar Ikuto die de kassa probeerde open te krijgen en ze zag de kat al terug komen. Ze roldde met haar ogen en gliptte voor Ikuto en met een hand beweging had ze hem geopend geld eruit gehaald en weer dicht gedaan en ze stoptte het snel in Ikuto's broekzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 1:54 am

Toen ze met het geld en de melk uit het zaakje kwamen was Ikuto helemaal rood.
"heu...Het spijt me , ik dacht dat je bedoelde met aan geld komen , mensen vermoorden. Dat was niet de bedoeling.Jessica,Jij had toch dorst hé? Wel laat ik me dan maar gedragen als een goed opgevoede jongen en je trakteren." Ikuto kreeg het er met veel moeite uit , want hij deed niet vaak lieve dingen voor andere. Ik weet een leuk steegje hier om de hoek.Na ikuto's woorden nestelde Yoru zich in Jessica's haar , hij vond het fijn want hij ronkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 7:29 pm

Jessica keek naar Ikuto en zag dat ie helemaal rood was en ze kon een grinnik niet in houden. Ze keek weer rustig voor haar en ze keek weer naar Ikuto toen hij begon te praten en ze keek hem dan gewoon rustig aan. "nou... zo erg is mijn demonenvorm ook weer niet" zei ze met een flauwe glimlach "mijn demonenvorm doet het op een hele andere fout manier" en ze roldde met haar ogen. Ze hoordde zijn laatste woorden en moest even grinniken "oke... opgevoedde jongen" zei ze droog "een steegje...?? ik wist niet dat steegjes leuk konden zijn" zei ze wat plagend en ze liep maar rustig achter Ikuto aan. Opeens voeldde ze iets aan haar haar en ze merktte dat Yoru het gebruiktte als een soort bed en ze moest even grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:39 pm

Ze stopte bij een kraampje waar ze drankjes verkochten."Voor mij een glaasje melk en voor de dame...Zeg jij het maar Jessica." Zei Ikuto droogjes. Toen ze besteld hadden ging Ikuto aan een tafeltjes bij het kraampje zitten."Ik zou meer willen weten over je engelen en demonen vorm. Het klinkt allemaal zo on logisch en ik kan niet volgen. Het lijkt me interessant als je me er meer over vertelde." Ikuto leunde met zijn rug tegen de leuning ,zette zijn lege glas op tafel en keek Jessica aandachtig aan.Ondertussen luisterde Yoru van bovenaf ook rustig mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:27 pm

Jessica had gewoon een cola besteld en ze liep gewoon rustig achter Ikuto aan naar een tafeltje. Ze keek even naar Yoru die nog op haar schouder zat en ze ging rustig zitten en ze zette haar glas op tafel. Ze hoordde toen opeens Ikuto's woorden en ze keek hem aan "nou eigenlijk.... ben ik zo geboren mijn moeder was een engel en mijn vader was een demoon.... en, omdat ze snel dood waren gegaan weet ik niet echt waarom ik zo ben ik weet er eigenlijk zelf niet eens veel over" en ze keek Ikuto rustig aan en nam een slok van haar cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:44 pm

Ze keek Jessica ongelofelijk serieus aan."Is het niet moeilijk om zo verschillig te leven?"aan Jessica's houden was te zien dat ze het niet erg vond ze wist dat ze zo was maar wist niet waarom. Ikuto dacht eraan hoe zijn leven zo zou zijn. Dat zou hij niet kunnen verdragen , nog een probleempje bij. Toen hij klaar was vroeg de barman of hij een deuntje wou spelen aangezien dat wel klanten zou trekken , De man gaf er veel voor maar Ikuto weigerde."Mijn muziek is geen reclame" Zij hij en keek weer naar Jessica. Wat was er met haar? Wat was er zo speciaal dat hij zich altijd aangetrokken voelde door haar blauwe oog? Was het omdat ze Yoru kon zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:56 pm

Jessica keek naar Ikuto en hoorde zijn vraag en ze dacht even na "ik ben er wel aan gewend" zei ze toen rustig. "ik heb alleen 3 verschillende persoonlijkheden" zei ze me een flauwe glimlach en ze prutste wat aan haar haar en ze keek even rond. Ze zag toen de barman en hoordde toen de vraag die die aan Ikuto vroeg en hoorde wat hij antwoordde en ze keek even naar Ikuto. Haar blik ging daarna weer even naar Yoru en ze glimlachtte lichtjes en ze paktte haar glas weer vast en ze nam weer een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimevr apr 09, 2010 12:17 am

Ikuto wou net vragen of er zoal eens iets uit de hand liep met die character change van haar.Toen er net een vreselijk lelijke man langs liep.Hij stopte bij het kraampje en bestelde 5 glazen bier. Hij zoop ze op en kwam achter Jessica staan. Hij bukte zich zodat zijn adem in haar nek kwam. Hallo , poesje. Zin om geld te verdienen. Zei de vieze man zo dronken als wat.De man pakte haar schouder en gleed met zijn vinger over haar kaakbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimevr apr 09, 2010 12:32 am

Jessica keek even naar Ikuto en had ondertussen haar hoofd op haar hand geplaatst en ze keek even naar de lucht. Ze had de vieze man niet echt langs zien lopen maar ze rook wel een bier geur. Ze keek even naar Ikuto en ze hoordde opeens een stem en ze keek vanuit haar ooghoeken naar de man en ze keek hem kwaad aan. Toen ze hem aan raaktte kreeg ze een rilling en schoot ze omhoog "blijf van me af!!!" snauwde ze en ze zette een stap naar achter en was erg gefocused op de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitimevr apr 09, 2010 3:09 pm

"Nou niet stout doen poesje! Ik heb leuk werk voor je!" Zei de bezeten man. Ikuto kwam achter Jessica staan, Voor als er iets mis liep. De man zette een paar stappen naar voor en sloeg Jessica in het gezicht."Wie stout doet tegen Agbar word gestraft." Zei de stinkende man.Ja kon zien dat hij niet wist wat hij zei en dat hij elk moment in slaap kon vallen."En wie ben jij? Mizerig klein ventje!" Zei de man tegen Ikuto."Dronken zijn is geen excuus voor het lastig vallen van meisjes, Kruip in je bed ouwe" Zei Ikuto droog en keek de man strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Am I the bad guy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I the bad guy?   Am I the bad guy? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Am I the bad guy?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tavian :: Maangebied :: Verlaten Kerkhof-
Ga naar: