Tavian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld vol mysterieuze wezens
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hidan

Hidan


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 22
Groep: Akatsuki/ Jashin Sekte
Partner:

Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D Empty
BerichtOnderwerp: Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D   Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D I_icon_minitimedo apr 01, 2010 8:04 pm

Oke beste mede rollplayers :p
Ik heb onlangs op een ander forum iets leuks gezien en ik dacht dat het wel goed in Tavian zou passen.
Oké ik zal het maar meteen uitleggen pirat

De naam Tekenrollplay spreekt voorzich denk ik maar ik ga het toch maar even uitleggen.

Ik ben nu de hoster, ik teken dus. Als jullie jullie eigen tekenrollplay willen maken maak dan een eigen topic, als dit succes zou hebben kan de mod er misschien een extra forum tabblad voor maken zoals bij wedstrijden.

De bedoeling is dus dat jullie posten wat er moet gebeuren met de hoofdpersonage, de eerste posts mogen jullie posten wat voor personage jullie willen, daarna wat ermee gebeurt, IK kies uiteindelijk welk de leukste post is en teken die dan ook uit.

Iedereen heeft zijn eigen tekenstijl , maar ik ga voor de makkelijke simpele paint tekeningen met niet teveel tekst, de hoster mag ook geen tekst toevoegen alleen tekstballonen als er iets gezegd zou worden, dit lijkt misschien allemaal een beetje onduidelijk maar ik ben er zeker van dat het snel wel duidelijk wordt eens dit een beetje opgang komt Wink

Mvg. Hidan
Terug naar boven Ga naar beneden
Konan

Konan


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: looks 20 but is much older because she uses the hearts of others....
Groep: Akatsuki
Partner: try it...

Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D   Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D I_icon_minitimedo apr 01, 2010 8:20 pm

een man xD Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hidan

Hidan


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 22
Groep: Akatsuki/ Jashin Sekte
Partner:

Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D   Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D I_icon_minitimedo apr 01, 2010 9:25 pm

Oke dit is een makkelijk schema om een kop samen te stellen (ik schaam me er wel wat voor)
Zet gewoon de letters en nummers met komma achterelkaar, zeg dat je een man of vrouw wilt en leg in kort uit wat voor kleren hij draagt, hoeden mag ook altijd.

Je hoeft niet uitteleggen wat zijn karakter is want dat kan altijd veranderen voor onverwachte grappige situaties :p

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyurru

Tyurru


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 19-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Brasschaat.

Character sheet
Leeftijd: 12
Groep: Divine City Academy of Wizardy/The Hidtzu Clan
Partner: In love

Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D   Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D I_icon_minitimevr apr 02, 2010 8:18 pm

Vrouw ! [ALNXY]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D   Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tekenrollplay - Hosted By Hidan :D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hidan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tavian :: Algemeen :: Spelletjesboek-
Ga naar: