Tavian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld vol mysterieuze wezens
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimedo apr 22, 2010 10:39 pm

het gevecht met de chaos demonen hadden en uitgeput Tyurru bleef nog even waar ze gevochten hadden iets wat Riddel niet goed gekeurt had, maar ze wilde geen woordt er meer over kwijt. daarom ging Riddel samen met Eyllis naar een andere plek het lag niet in zijn aard om andere tegen te spreken als ze perse ergens wilde blijven, dus had Riddel het luchtruim gekozen en Eyllis op zijn rug plaats laten nemen. het land schoot onder hen door en het gesprek van de avond er voor spookte nog steeds door zijn hoofd. de lucht zag grijs en de wolken dreigende met regen. Riddel keek even omzich heen, maar het land zag er nog steeds ruig uit met hier en daar een veilige plek om te landen. wat niet gevleugelde of die niet door de lucht zich konden verplaatsen zouden maanden moeten reizen om door het ruige gebied te trekken, maar wat Riddel enkele uren kosten zouden andere dagen over doen, misschien zelfs maanden. Riddel voelde een vreselijke honger aan zijn maag knagen en hij zocht naar voedsel op vier poten. een kudde gazellen kwam in zich en Riddel grijnsde. Éyllis houd je goed vast ik ga even voor luch zorgen!' riep Riddel tegen Eyllis en Riddel wachten even voor hij zijn vleugels tegen zijn lichaam drukte en naar de kudde dook. de dieren hoorden of zagen Riddel's aanval niet aankomen en zo kreeg Riddel twee van de gazelles onder zijn voorpoten toen hij boven op de dieren landen de rest van de gazelles rende in dolle paniek weg van de openplek naar het ruige bos. Riddel stapte van de dode gazelles af en hij ging naast zijn prooi liggen om Eyllis af te laten stappen en zich aan de tweede gazelle te goed te doen. Riddel pakte de eerste en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimedo apr 22, 2010 10:53 pm

Eyllis keek in de richting van Darko. Tyurru was afwezig, waarschijnlijk nog steeds in Engelen Park. "Sorry maar... ik eet, geen gazelle's. Smakelijk eten" zei ze. "Waar zijn wij? Waar is Tyurru?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze waren in Maangebied van Tavian. "Vleermuizen grot" mompelde ze, en een paar vleermuizen vlogen voorbij, bij Eyllis en Riddel. "Vleermuizen toch Riddel?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimevr apr 23, 2010 12:11 am

'ik weet niet waar Tyurru is, Eyllis, maar we zijn bij de vleermuizen grot ja. in ieder geval vlakbij de grot. en die vleermuizen doen ons niets.' antwoorde Riddel Eyllis en hij keek even raar op toen ze zei dat ze geen gazelle at. 'wat eet je dan?'vroeg Riddel aan Eyllis en hij keek haar even aan voordat hij weer een hap van zijn prooi nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimevr apr 23, 2010 7:42 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "Boos op Tyurru?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Vleermuizen grot"mompelde ze. (nogmaals) "Ik ben bang, ik ben bang, voor vleermuizen" zei ze, en een paar vleermuizen vlogen voorbij, bij Eyllis en Riddel. Ze keek in de richting van Riddel. 'Wat eet je dan?' vroeg Riddel. "Ik wil wel een gazelle uitproberen" beantwoordde ze. "Maar... ik eet elf achtige dingen" vervolgde ze, en een paar vleermuizen vlogen voorbij, bij Eyllis en Riddel.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimeza apr 24, 2010 12:38 pm

Riddel keek naar de vleermuizen en daarna weer naar Eyllis. 'niet echt boos hoor, maar ik begrijp niet dat Tyurru nog daar wil blijven waar die demonen te voorschijn waren gekomen.' zei Riddel en trok een peinzende blik. de vleermuizen vlogen achter hun maaltje aan en lieten Eyllis en Riddel verder met rust. 'wat zijn elfachtige dingen dan?' vroeg Riddel en hij ging goed liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimeza apr 24, 2010 12:53 pm

Eyllis keek ook in de richting de vleermuizen en daarna in de richting van Riddel. 'Niet echt boos hoor, maar ik begrijp niet dat Tyurru nog daar wil blijven waar die demonen te voorschijn waren gekomen' zei Riddel. "Niet echt boos? Wat bedoel jij met niet echt boos?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Maar...waarom vliegen de vleermuizen altijd voorbij mij, en ook voor jou?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. De vleermuizen vlogen achter hun maaltijdje aan en lieten Eyllis en Riddel verder met rust. Ze keek in de richting van Riddel, en de vleermuizen vlogen voorbij, bij Eyllis en Riddel. 'Wat zijn elfachtige dingen dan?' vroeg Riddel. "Elfachtige dingen, is te moeilijk om uit te leggen (denk ik?)" beantwoordde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyurru

Tyurru


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 19-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Brasschaat.

Character sheet
Leeftijd: 12
Groep: Divine City Academy of Wizardy/The Hidtzu Clan
Partner: In love

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimeza apr 24, 2010 2:24 pm

riddel schreef:
het gevecht met de chaos demonen hadden en uitgeput Tyurru bleef nog even waar ze gevochten hadden iets wat Riddel niet goed gekeurt had, maar ze wilde geen woordt er meer over kwijt. daarom ging Riddel samen met Eyllis naar een andere plek het lag niet in zijn aard om andere tegen te spreken als ze perse ergens wilde blijven, dus had Riddel het luchtruim gekozen en Eyllis op zijn rug plaats laten nemen. het land schoot onder hen door en het gesprek van de avond er voor spookte nog steeds door zijn hoofd. de lucht zag grijs en de wolken dreigende met regen. Riddel keek even omzich heen, maar het land zag er nog steeds ruig uit met hier en daar een veilige plek om te landen. wat niet gevleugelde of die niet door de lucht zich konden verplaatsen zouden maanden moeten reizen om door het ruige gebied te trekken, maar wat Riddel enkele uren kosten zouden andere dagen over doen, misschien zelfs maanden. Riddel voelde een vreselijke honger aan zijn maag knagen en hij zocht naar voedsel op vier poten. een kudde gazellen kwam in zich en Riddel grijnsde. Éyllis houd je goed vast ik ga even voor luch zorgen!' riep Riddel tegen Eyllis en Riddel wachten even voor hij zijn vleugels tegen zijn lichaam drukte en naar de kudde dook. de dieren hoorden of zagen Riddel's aanval niet aankomen en zo kreeg Riddel twee van de gazelles onder zijn voorpoten toen hij boven op de dieren landen de rest van de gazelles rende in dolle paniek weg van de openplek naar het ruige bos. Riddel stapte van de dode gazelles af en hij ging naast zijn prooi liggen om Eyllis af te laten stappen en zich aan de tweede gazelle te goed te doen. Riddel pakte de eerste en begon te eten.

(je kan niet kiezen of ik iets doe of niet ! als ik nou nog mee wou doen mag ik dat , je mag me niet uitsluiten!)
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimezo apr 25, 2010 1:24 pm

{het ging er ook niet om wat ik denk, maar je reageerde op de andere topic niet maar ik moest wat schrijven.}

Riddel keek van zijn prooi naar Eyllis en hoorde haar antwoord. 'okay, maar ik weet nog niet wat iji zo al eet.' zei Riddel geamuseerd en hij keek naar de hemel die al aardig begon te schemeren. het karkas van de eerste gazelle was op en Riddel stond op. ik ga even de buurt verkennen, blijf maar hier ik ben zo terug.' zei Riddel en hij sprong van het platou waar ze op stonden. de wind gierde langs zijn lange lichaam. net op tijd zijn vleugels uitspreidend steeg hij naar de juiste hoogte. Riddel liet zijn blik over het ruige rots-achtige terrein gaan, bedacht op elke verdachte beweging. het gebied dat hij verkende was niet erg groot, maar het duurde toch nog wel even voor hij weer terug bij Eyllis en landen zwaar op het platou. 'laten we naar de grot gaan daar zal het rustiger zijn.' stelde Riddel voor en hij liep langs Eyllis de grot binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimezo apr 25, 2010 11:03 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "Laten we naar de grot gaan daar zal het rustiger zijn" stelde Riddel voor, en hij liep langs Eyllis de grot binnen. "In de vleermuizen grot, bedoel je?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze liep toch ook maar de grot binnen, net zoals Riddel. "Rustiger" mompelde ze. Voorlopig toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimezo apr 25, 2010 11:09 pm

'aleen vaan vanacht daarna kunnen we naar een andere plek gaan zoeken.' zei Riddel en hij ging liggen waar de vleermuizen niet kwamen het was voor het daar te warm en vleermuizen hielde juist van koelere plekken. Riddel krulde zich zo op dat Eyllis tussen zijn poten kon gaan liggen en op die manier zou ze warm blijven. Riddel sloot zijn ogen, want hij was dood moe van de lange vlucht. 'en ga alsjeblieft gelijk slapen Eyllis want ik heb geen zin meer om nog een woord te zeggen?' vroeg hij haar al gapend daarna legden hij zijn kop neer en viel meteen in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimema apr 26, 2010 10:44 pm

"Slaapwel Riddel" mompelde ze. Riddel krulde zich zo op dat Eyllis tussen zijn kon gaan liggen en op die manier zou ze warm blijven. Ze keek in de richting van Riddel. "Dank je wel dank je wel je weet wel waarom? (denk ik?)" mompelde ze, al gapend. "Nogmaals slaapwel Riddel" mompelde ze, en viel ook meteen in slaap. Net zoals Riddel.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimedi apr 27, 2010 12:26 am

de ochtend wekte Riddel met een felle zonnestraal op zijn gezicht. zijn ogen rustig opend keek hij even rond. zijn blik gleed door de grot en hij zag dat de vleermuizen weer naar hun huisje waren gevlucht voor de zon. luidruchtig gapend stond Riddel op, er voor oppassend dat hij Eyllis niet pijn deed. zijn staart zwiepte hoor door de grot en mepte per ongeluk een paar vleermuizen van hun plek. die luid protosterend naar hun slaapplekjes weer vlogen. Riddel keek naar Eyllis. 'en goed geslapen?' vroeg hij en keek van Eyllis naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimedi apr 27, 2010 6:18 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "En lekker geslapen?" vroeg Riddel, en keek van Eyllis naar buiten. "Valt mee" beantwoordde ze. "En jij... lekker geslapen?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Van Riddel keek ze eventjes maar naar buiten, en terug naar Riddel. "Al plannen voor vandaag?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimedi apr 27, 2010 11:55 pm

Riddel hoorde haar wat zeggen en knikte bevestigend. 'ja, maar ik weet nog niet waar.' zei Riddel en hij ging liggen om Eyllis op te laten stijgen, toen ze zat stond hij op en liep naar het puntje van het platou. de wind was gunstig en het leek vandaag niet te gaan regen. zijn vleugels spreidend zetten Riddel zich af en steeg hoger en hoger. het landschap werdt steeds kleiner en Riddel vloog een willekeurige kant op. het ruige gebied gaf een schoonheid vrij die je tussen de stenen of bomen niet kon zien. zijn blik gleed over de omgeving opzoek naar de juiste trainingsgrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimewo apr 28, 2010 11:08 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel. "Weet je nog niet waar? Maar nog steeds in het Maangebied, Vleermuizen grot?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. "Ik heb slecht geslapen. Stoort het, als ik nu toch eventjes maar ga slapen?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Riddel en Eyllis vlogen over het ruige gebied, op zoek naar de juiste trainingsgrond. Om te boogschieten?
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimedo apr 29, 2010 12:20 am

Riddel hoorde maar half wat Eyllis zei, maar hij begreep wel dat ze wilde slapen, dus pakte hij Eyllis met zijnstaart en legden haar in zijn voorpoten, zodat Eyllis niet zou vallen. zijn vleugel klapwiekte rustig op en neer. zijn blik gleed nog over het gebied en Riddel dacht even aan wat Eyllis net nog had gezegd. "boogschieten! hm, dan weet ik wel een plek." dacht Riddel en hij draaide zich naar het ooste en zag het landschap onder hem door glijden. de bomen kwamen nog niet in zich en Riddel wilde Eyllis nog niet wakker maken want ze zou vast al slapen. de bergen kwamen al aan de horizon omhoog reisen en Riddel grijnsde breed. zijn ogen vingen de bomen die aan de voet van de bergen stonden en hij landen vlakbij de bomen en hij keek even naar Eyllis die nog in zijn voorpoten lag. "misschien is het beter dat ik nog even ga liggen tot Eyllis wakker zal worden?"dacht Riddel en hij ging liggen en legde Eyllis tussen zijn voor en achterpoten zodat ze warm zou blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimeza mei 01, 2010 4:10 pm

Eyllis werd uit eindelijk terug wakker, en ze keek in de richting van Riddel. "Hoelang heb ik uit eindelijk geslapen?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze was wakker, klaar wakker. "Waar zijn wij nu trouwens?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimewo mei 05, 2010 9:30 am

'oh je hebt heel normaal geslapen, Eyllis. de tijd die je normaal slaapt.' zei Riddel op haar vraag en hij landen bij een watertje. 'we zijn niet echt ver van de vleermuizengrot we zijn bij het trinal-beekje die iets verderop Drie kanten op stroomd.' antwoorden Riddel haar en een wild dier trok zijn aandacht. dit keer was het een wild zwijn en zijn aandacht ging gelijk uit naar de training voor Eyllis. 'probeer dat wilde zwijn een te raken?' fluisterde Riddel zacht in haar oor toen hij zijn kop naar haar toe boog om wat te kunnen zeggen tegen haar. daarna trok Riddel zijn kop weer rustig terug en keek hij het zwijn aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimevr mei 07, 2010 7:31 pm

"Normaal geslapen?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Ze keek in de richting van een wilde zwijn, net zoals Riddel. "Probeer dat wilde zwijn een te raken?" En ze richtte haar pijl en boog op het wilde zwijn. Ze keek eventjes maar in de richting van Riddel, en terug in de richting van het wilde zwijn. Ze richtte haar pijl en boog 'nog steeds' op het wilde zwijn. "Proberen" mompelde ze, en de pijl vloog in de richting van het wilde zwijn. "En... raakte ik het wilde zwijn?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. Terwijl ze ook maar eventjes haar oogjes dicht deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimevr mei 07, 2010 10:00 pm

Eyllis schoot de pijl af en het vloog door de lucht richting het zwijn. 'je raakte hem dwars door zijn kop via de ogen!' riep Riddel geamureed en hij keek Eyllis aan in haar ogen. riddel stond op en liep naar het karkas toe en nam het mee. 'wil je een stukje proberen?' vroeg riddel en hij wachten op Eyllis zou zeggen.

( sorry voor de korte post geen tijd vandaag.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyllis

Eyllis


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd:
Groep:
Partner:

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimevr mei 07, 2010 10:07 pm

Eyllis keek in de richting van Riddel, en in de richting van het wilde zwijn. Ze raakte hem dwars door zijn kop via de ogen. "Raakte ik hem dwars door zijn kop via de ogen?" vroeg ze in de richting van Riddel, en wachtte zijn antwoord af. 'Wil je een stukje proberen?' vroeg Riddel, en ze keek in de richting van Riddel. "Proberen? Ja ik wil wel proberen" antwoordde ze, terwijl liep Riddel naar het wilde zwijn toe en nam het mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
riddel

riddel


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-03-10

Character sheet
Leeftijd: 500 jaar
Groep: geen
Partner: geen

opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitimezo mei 09, 2010 2:24 pm

Riddel trok een lap vlees van het karkas af met zijn klauwen en gaf het aan Eyllis. zelf rukte hij het beest aan stukken en slokte ze daarna op. de dag was grijs geworden en voorspelde niet veel goeds. Riddel keek even rond en zag dat er een meertje in de buurt was, maar het leek er rustig uit te zien. Riddel liep naar het meertje en dronk voorzichtig een paar slokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. Empty
BerichtOnderwerp: Re: opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.   opzoek naar een nieuwe trainingsgrond. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
opzoek naar een nieuwe trainingsgrond.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tavian :: Maangebied :: Vleermuizen grot-
Ga naar: