Tavian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld vol mysterieuze wezens
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stopping by

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimedi apr 06, 2010 10:16 pm

"Yoru stop! we nemen een korte pauze hier" Riep Ikuto zijn character guardian toe :
Stopping by Yoruchanbyshonengirl199
"Meester? Waarom stopt u op saaie plekken zoals deze? hier is geen bloed of vis" Zei yoru met een grote pruil lip.Zonder antwoord te geven liep Ikuto verder en zette zich pal naast een blauwe roos. Hij deed zijn zwart met wit gerande violen doos weer open en zette zijn strijkstok op de snaren."Wacht meester!" riep Yoru, "Iemand kijkt naar ons"
Ikuto schoof zijn viool weg en snoof in de lucht.Zwarte katten oortjes en een staart verschenen en keek met een glazige blik over het veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 37

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner:

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimezo apr 11, 2010 5:41 pm

Julija was ook maar net zoals Ikuto en Yuru aanwezig in het Neutrale gebied van Tavian, ergens bij het Rozenveld. "Wacht meester!" riep Yoru, "Iemand kijkt naar ons" Ze keek in de richting van Ikuto, en in de richting van Yoru. "Sorry" zei ze. "Stoor ik?" vroeg ze in de richting van Ikuto, en in de richting van Yoru. En wachtte een antwoord af van Ikuto, of een antwoord af van Yoru.


Laatst aangepast door Julija op ma apr 12, 2010 12:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 12:01 am

-Chanel-



Ikuto schreef:
"Yoru stop! we nemen een korte pauze hier" Riep Ikuto zijn character guardian toe :
Stopping by Yoruchanbyshonengirl199
"Meester? Waarom stopt u op saaie plekken zoals deze? hier is geen bloed of vis" Zei yoru met een grote pruil lip.Zonder antwoord te geven liep Ikuto verder en zette zich pal naast een blauwe roos. Hij deed zijn zwart met wit gerande violen doos weer open en zette zijn strijkstok op de snaren."Wacht meester!" riep Yoru, "Iemand kijkt naar ons"
Ikuto schoof zijn viool weg en snoof in de lucht.Zwarte katten oortjes en een staart verschenen en keek met een glazige blik over het veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 12:06 am

Jessica zat ergens verderop in een boem in haar neutrale vorm en ze slingerende wat met haar benen heen en weer. Ze had Ikuto wel gezien maar ze keek gewoon nog even voor haar uit en uiteindelijk sprong ze dan maar uit de boom. Ze rektte zich uit en geeuwde een keer en ze keek naar de rozen om haar heen en een glimlach kwam op haar gezicht en ze buktte en pluktte een rode roos en ze keek ernaar en deed het ding uiteindelijk in haar haar. Ze keek even naar de zon maar ze bleef wel in de schaduw staan van de boom en ging uiteindelijk tegen de boomstam hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 12:23 am

Ikuto zag haar zitten."Zie je wel dat ik haar nog eens zou zien Yoru?" Zei hij en keek naar de bloedrode roos in haar haar. Ikuto wou eerst een roos in zijn violendoos steken, Maar kon niet kiezen welke. De gele , rode , roze of de blauwe. Hij legde zich weer op zijn rug en dacht na. Het was een prachtige dag en een prachtige plek. Jammer dat zoiets als een foto toestel niet binnen handbereik was. Hij stond op en liet Yoru achter. Hij liep rond de boom zodat hij achter Jessica kwam te staan. 'BOE' liet hij haar verschieten en moest grinniken


Laatst aangepast door Ikuto op ma apr 12, 2010 12:24 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : SMILY SORRY KON ME NI INHOUDE xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 12:29 am

Jessica keek even naar Ikuto en daarna zuchtte ze weer even en deed de roos nog wat beter in haar haar zodat ie er niet uit zou vallen. Ze sloeg haar armen over elkaar en haar blik ging naar de felblauwe lucht met al de witte schapenwolkjes en ze zuchtte even diep en tevreden. Ze bleef even naar de lucht staren en sloot uiteindelijk haar ogen en ze was even in gedachten verzonken toen ze zich ineens dood schrok en bijna voorover viel en ze keek om en zag dat het Ikuto was "oo hehe .... jij bent het" zei ze met een flauwe glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 12:42 am

Ikuto moest lachen en keek naar de roos in haar haar. Ze herkende dat accecoir van ergens die ze ooit had gezien. Van een meisje ik denk... Konan. Natuurlijk! Hij herkende de bloem van een meisje dat hij gezien had op het verzamel plein in tavian. "Zei'hij tevreden 'wat brengt een dame zoals jij hier op de dag van vandaag" Zei hij en zijn ogen vielen toe omdat hij glimlachte.
"Ik zei toch dat ik terug zou komen? Op de een of andere manier toch" Ikuto keek naar der haar en zag dat het niet donker was. Dat vond hij leuker.




Ijndelijk een prenje van Ikuto's verzonnen viool Smile mooier dan in shugo chara xD :
Stopping by Sviool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 12:56 am

Jessica keek rustig naar Ikuto en ze zette een hand in haar zij en ze roldde even met haar ogen "ik viel bijna omdat je me liet schrikken... zeggen we geen sorry meer ofzo vandaag de dag" zei ze grinnikend en ze keek Ikuto nog steeds aan alleen Yoru kon ze nergens vinden rond Ikuto en ze vroeg zich dus af waar hij was. Ze hoordde toen Ikuto's vraag en ze keek hem aan en ze glimlachtte "nou dit is altijd een rustige plek... dus ik kom hier graag en ja je hebt gelijk" zei ze grinnikend en ze keek even naar de rozen op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 1:06 am

"Oeh , kan je niet tegen een spelletje?" Zei hij plagend maar niet gemeend. Ze zag dat ze naar iets keek. Het waren de bloem. Toen Ikuto nog klein was en een halve kat, speelde hij zo vaak in deze weide. Rollend over het zand. Huppelend achter de rozen.Toen hij achter zich keek zag hij yoru dat doen en hij werd een beetje jaloers. "Ik heb je gezien in het moeras. Het was niet slim om daar naar toe te gaan. Je had wel dood kunnen zijn " Zei hij uiterst serieus
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 1:11 am

Jessica keek naar Ikuto en ze hoordde zijn woorden en ze moest even grinniken "ik hou wel van spelletjes..." zei ze rustig en ze keek hem nog even aan. Ze hoordde dan iets ritselen tussen de bloemen en ze keek om en zag dat het Yoru was en ze glimlachtte lichtjes en ze keek weer rustig terug naar Ikuto en hoordde toen zijn woorden over het moeras.... en ze sliktte even "ooo dat was niks... ik kan goed voor mezelf zorgen" zei ze met een flauwe glimlach en ze keek even de andere kant op en ze hield met haar ene hand haar andere arm vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 2:29 pm

Ikuto keek haar dood serieus aan. "Het moeras is geen spelletje, ik hoop dat je dat zelf al ondervonden hebt." Zei hij serieus en moest dan weer glimlachen."Ik ben blij dat je nog leeft zei hij met zijn ogen gesloten en een brede glimlach op zijn gezicht. "Het is alleen dat ik erg bezorgd om je ben , en niet wil dat je iets overkomt" Zei hij en bedekte zijn ogen onder zijn haar zodat ze niet zou zien dat hij rood werd. Hij keek naar Jessica en stak de roos wat beter in haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-03-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: onstervelijk ziet eruit als een 16-jarige
Groep: -
Partner: You can try it....

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimema apr 12, 2010 6:42 pm

Jessica keek hem even verbaasd aan toen ze merktte dat hij sirieus word en ze keek hem dan ook gewoon rustig aan toen ze hoordde wat hij zei. Ze glimlachtte flauw "eu... dat weet ik... maar m'n demonenvorm gaat er graag heen" zei ze rustig en ze keek hem met een schuldige blik aan. Toen ze zag dat hij weer glimlachtte kwam er ook bij haar weer een kleine glimlach op haar gezicht "ik ga niet zomaar dood" zei ze met een flauwe glimlach. Ze keek even naar het gras onder haar voeten en ze hoordde opeens Ikuto's laatste woorden en ze keek hem meteen aan maar door zijn haren kon ze niet echt goed zien wat voor emotie hij toonde. Zij zelf werd wel rood door zijn woorden en ze moest even slikken "oo eu.... maar..." en ze kon niet echt woorden uit haar keel krijgen en ze keek naar zijn hand die haar roos beter in haar haar deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-04-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Easter
Partner: Looking

Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitimedi apr 13, 2010 2:24 pm

"Nou , laten we hier niet zo staan leuteren kom bij me zitten in de zon! Dan zal ik een stukje voor je spelen." Zei hij dood leuk en liep weer naar Yoru. Hij ging zitten en opende zijn doos. Waar enkel een blauwe , gele , rode en een roze roos in lagen die hij niet had geplukt. De viool was weg. Ikuto zette zijn hand op de grond zodat hij zich beter kon concentreren op de aarde. Er was geen enkele beweging rond hem buiten 3 bijen , Jessica, Yoru en de wind. Er moest iemand zich zo snel kunne laten bewegen dat je het kon merken , maar wie. Op dat moment kwam er een violen lied uit 3 verschillende richtingen. Wie waren het? De sound ninja's...
"Jessica? Normaal zou ik me wat beter gedragen , te zeggen dat ik jou zal beschermen.. Maar weet je? nu heb ik je hulp echt hard nodig"



Stopping by Otonin4b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stopping by Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stopping by   Stopping by I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stopping by
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tavian :: Neutrale gebied :: Rozenveld-
Ga naar: